jacekddd prowadzi tutaj blog rowerowy

Ojców - Pieskowa Skała

d a n e w y j a z d u 72.60 km 7.00 km teren 03:27 h Pr.śr.:21.04 km/h Pr.max:76.70 km/h Temperatura:17.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Kross Level A6
Niedziela, 8 maja 2011 | dodano: 08.05.2011

data startu 08.05.2011 22:16
pogoda słonecznie
temperatura 17 °C
opis Po rodzinnych imprezach, gdy tylko nadarzyła się okazja urwałem się na traskę. Pojechałem na Ojców ale skrótami, tzn. np. pod Dębinę i dalej szlakiem pod Zoo. Pod zamek w Pieskowej Skale wyjechałem kamienistą drogą leśną a zjechałem objazdem. Są tam wrogo nastawieni do rowerzystów bo na dziedziniec nawet roweru wprowadzić nie wolno. Podjeżdżam tam bo okolica jest fajna i ponieważ liczę na poprawę kiedyś wreszcie. Po tym drobnym offroad powrót ale nie bez podjazdu w kierunku na Smardzowice, który po raz pierwszy bez zatrzymania udało mi się podjechać. Pogoda wietrzna, słoneczna, niebo niemal bezchmurne w ogóle warunki rewelacyjne na trasę. Nowy wiadukt obwodnicy z drogą na Olkusz w zasadzie już gotowy tylko patrzeć jak to otworzą. Może się doczekamy i coś się w komunikacji tego miasta wreszcie zmieni. Oby tak było. Kupiłem niedawno nowe Carbo bo to z fitmax'u się skończyło, nowe jest z Olimpu i ma smak lekkiego mydełka z nuta czegoś tam lekko kwaśno cytronowego. Nie wiem czy się przyjmie ale chyba działało. Na koniec wracałem przez podjazd pod Zoo czas wyszedł 9:56, masa z tym wszystkim co w plecaku musiała być spora ok 87kg min. wysiłek 9/10.