jacekddd prowadzi tutaj blog rowerowy

Czerwiec, 2011

Ścieżka rowerowa - Tyniec

d a n e w y j a z d u 48.00 km 0.00 km teren 01:37 h Pr.śr.:29.69 km/h Pr.max:47.70 km/h Temperatura:22.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: 20 m Kalorie: kcal Rower:Romet Sport
Czwartek, 30 czerwca 2011 | dodano: 30.06.2011

Krążenie po ścieżce było dzisiaj wyjątkowo przyjemne a z początku myślałem, że trzy dni to samo pod rząd to już będzie nuda. Jednak nie była. Płasko, równy rytm ma swoje zalety. Żeby było trochę więcej ruchu pod koniec przypiął mi się na koło jakiś człowiek i podciągnąłem go na kole robiąc przy okazji kilka sprintów.

Ścieżka rowerowa - Tyniec

d a n e w y j a z d u 42.00 km 0.00 km teren 01:28 h Pr.śr.:28.64 km/h Pr.max:50.40 km/h Temperatura:21.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: 30 m Kalorie: kcal Rower:Romet Sport
Środa, 29 czerwca 2011 | dodano: 29.06.2011

Znowu sobie pokrążyłem ścieżką rowerową kilka razy. Pojechałem z objazdem również do Tyńca. Takie tam krążenie głównie żeby dobić w czerwcu do tysiąca. Jechałem dzisiaj raczej lekko. Prędkość maksymalna w jednym z krótkich sprintów. Wcześniej poświęciłem kolejne pół godziny by ułożyć jakoś oponkę na rafce. Przy okazji jak to robiłem przypomniały mi się takie wysiłki sprzed lat na stomilowskich produktach o tym samym rozmiarze. Wtedy nie miałem takiej fajnej lekkiej w obsłudze pompeczki tylko wielki długi badyl. Ech potrafiło to trwać i trwać ale faktycznie w tamte oponki nie złapałem kapcia z dobicia ani razu a w michelin'y trochę tego było. Teraz dzięki sprężarce poszło to dużo szybciej. Z innych głupot centralnie w czółko pod kaskiem ukąsiła mnie pszczoła.

Ścieżka rowerowa

d a n e w y j a z d u 40.80 km 0.00 km teren 01:22 h Pr.śr.:29.85 km/h Pr.max:47.00 km/h Temperatura:19.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Romet Sport
Wtorek, 28 czerwca 2011 | dodano: 28.06.2011

Złamałem się i kupiłem 32x630 choć wiedziałem czym to pachnie. Taka oponka nie układa się dobrze na tej rafce zawsze są z nią problemy przy zakładaniu pierwszy raz i przy przebiciach. Poza tym jazda na niej jest mocno problematyczna, rozkłada się szeroko, jest za miękka jak na mój gust, niebezpiecznie ją pompować do normalnego ciśnienia bo zalecane to 70psi. W wielkim skrócie na szosę to nieporozumienie takie samo jak na szosie jazda mtb. Ale cóż zrobić, muszę się liczyć z tym, że 630 szosowej w pl już nie dostanę. W ogóle przez to trzeba się zastanowić co dalej z tym rowerem. No i wkurzony jechałem sobie na podskakującym tylnym kole w nadziei, że jakoś się ułoży ale przecież dobiłem nieco ponad max ciśnienie więc nie było szans. Jasnym promykiem w całej tej imprezie był mały wyścig jakąś grupką zapaleńców. Dwóch na szosie jeden na mtb.

Tor kajakowy

d a n e w y j a z d u 20.50 km 0.00 km teren 00:56 h Pr.śr.:21.96 km/h Pr.max:32.40 km/h Temperatura:19.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Kross Level A6
Poniedziałek, 27 czerwca 2011 | dodano: 27.06.2011

Wieczorem wybraliśmy się z Marzeną pokrążyć po ścieżce rowerowej. Wiedziałem, że tak niedrogi licznik jaki jest obecnie w jej rowerze musi mieć jakąś wadę no i ma. Okazuje się, że sygnał modemu i karty w laptopie odbiera jako przyrost dystansu odpowiadający prędkości około 90km/h. Na całe szczęście przyczyna magicznego przyrostu odległości została zdiagnozowana a wyniki porównane z moim licznikiem.

Kategoria Marzena, 2011 Kross Level A6

Jeziorzany - Wołowice - Rusocice - Rozkochów - Babice - Bolęcin - Puszcza Dulowska - Rudno - Mników - Kryspinów - Kraków

d a n e w y j a z d u 85.30 km 4.00 km teren 03:47 h Pr.śr.:22.55 km/h Pr.max:49.50 km/h Temperatura:19.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:460 m Kalorie: kcal Rower:Kross Level A6
Niedziela, 26 czerwca 2011 | dodano: 26.06.2011

Po wczorajszym wyjeździe z Marzeną miałem wrażenie, że tylko na lekką trasę mnie stać i jechałem delikatnie. Postanowiłem przejechać dokładnie tą trasę, kóra zaproponowałem na forum Zielonych. Okazało się być to bardzo dobrym pomysłem. Łączna długość odcinka gdzie jest spore natężenie ruchu to zaledwie kilka km. Reszta to kompletny spokój. Miejscami na kilku km nie widziałem ani jednego pojazdu i nie piszę tu o odcinku przez Puszczę Dulowską tylko tym nad Wisłą. Natomiast wiatr był dzisiaj silniejszy chyba jeszcze niż wczoraj co mocno odczuwałem. W kierunku na zachód poruszałem się powoli nie chcąc cisnąć. Powrót przez puszczę pomimo wszystko był jednak trochę szybszy ale na końcu wiatr siadł niemal zupełnie. Tereny nad samą Wisłą, wobec braku mostów i przepraw to spokojne okolice. Gdzieniegdzie o niskim ruchu świadczy nawet trawa wyrastająca ze szpar w nawierzchni i przyzwyczajenia ludzi jak sprzed dwudziestu lat do chodzenia środkiem drogi. Sielanka.

Kategoria 2011 wytrzymałość, 2011 Kross Level A6, .Filmowe relacje

Piekary - Jeziorzany - Wołowice - Czernichów - rusocice - Okleśna - Źródła - Alwernia - powrót

d a n e w y j a z d u 69.20 km 0.00 km teren 03:14 h Pr.śr.:21.40 km/h Pr.max:55.10 km/h Temperatura:19.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:100 m Kalorie: kcal Rower:Tandem
Sobota, 25 czerwca 2011 | dodano: 25.06.2011

W dniu dzisiejszym wyprawiliśmy się z Marzeną na tandemie południową częścią trasy którą, proponowałem na forum Zielonych. Rower jest zabójczy dla nadgarstków i siedzenia. Pod tym względem nic się nie zmieniło. W drodze chyba pięć razy zlał nas deszcz. Za każdym razem jednak na tyle krótko, że nie zmokliśmy. Zresztą krótkie podjazdy gwarantowały możliwość jako takiego rozgrzania się. W drodze powrotnej w Kryspinowie wstąpiliśmy do restauracji na obiad.

Kategoria 2011 wytrzymałość, Marzena, 2011 Tandem Univega

Do centrum - ścieżką rowerową

d a n e w y j a z d u 29.40 km 1.00 km teren 01:32 h Pr.śr.:19.17 km/h Pr.max:40.40 km/h Temperatura:23.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: 40 m Kalorie: kcal Rower:Kross Level A6
Czwartek, 23 czerwca 2011 | dodano: 23.06.2011

Pojechaliśmy z Marzeną do centrum na obiad tak by połączyć przyjemne z pożytecznym. W zasadzie to jest niedaleko wiele knajp z których można byłoby skorzystać i powinienem rozpracować ten temat. Przy tej pogodzie rewelacyjna wycieczka. Marzena trochę słabiej kondycyjnie, widać odstępy pomiędzy kolejnymi trasami. Po powrocie zamontowałem Jej licznik, który okazał się być całkiem fajny. Może się zmotywuje. W każdym razie nawet pomimo że zamknęli popaprańcy bulwar to i tak nie zdołali zepsuć wycieczki. Tuż pod domem złapałem gumę, tym razem w w mtb u nasady wentylka wytworzyła się dziurka. No szaleństwo formalnie z tymi awariami.

Kategoria Marzena, 2011 Kross Level A6

Powrót Sułkowce-Kraków

d a n e w y j a z d u 35.20 km 3.00 km teren 01:22 h Pr.śr.:25.76 km/h Pr.max:65.40 km/h Temperatura:23.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:200 m Kalorie: kcal Rower:Kross Level A6
Środa, 22 czerwca 2011 | dodano: 22.06.2011

Po nieudanym wypadzie około południowym wyprawiliśmy się załatwiać interesy w Alwerni a potem pod Olkusz. Marek pojechał dalej a mnie wysadził za Sułoszową skąd wróciłem sobie rowerkiem przez Pieskową Skałę, Ojców, Prądnik Korzkiewski oraz przez podjazd pod Zoo. Czas 8:12 sek

Kategoria 2011 Kross Level A6

Skawina - nieudana trasa

d a n e w y j a z d u 10.60 km 0.00 km teren 00:25 h Pr.śr.:25.44 km/h Pr.max:39.90 km/h Temperatura:23.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: 60 m Kalorie: kcal Rower:Romet Sport
Środa, 22 czerwca 2011 | dodano: 22.06.2011

Nie wiem czy nazywać to pechem czy szczęściem. Wyruszyłem na trasę którą planowałem od lat ale odcinek testowy Tyniec-Skawina spowodował, że po kilku lekkich dobiciach na obrzeżach Skawiny poczułem, że coś mi tył bije jakby wyszła szprycha. Spojrzałem na tyle koła i zobaczyłem rotujące znaczne zgrubienie, przyhamowałem by stanąć i w tym momencie zobaczyłem i usłyszałem eksplozję dętki i opony na długości ok 10cm. Koniec wycieczki, telefony, próba organizowania zwózki, błyskawicznie złapana okazja i po 30min byłem już w domu. Z luźnych przemyśleń: dobrze, że opona nie wytrzymała tak blisko domu bo gdzieś spod Makowa było by gorzej, dobrze, że prędkość była niewielka, w sumie mogło wystrzelić właśnie na dużej prędkości na jakichś nierównościach i byłoby nieciekawie, stara opona to i mam za swoje, nigdzie nie ma i nie bardzo można zamówić oponkę 23x630 (27x7/8) w Krakowie, czynię próby oby się udało inaczej chyba dam sobie spokój z tym rowerem. Podsumowując teraz tylko mtb.

Łączany - Jeziorzany

d a n e w y j a z d u 52.20 km 0.00 km teren 01:50 h Pr.śr.:28.47 km/h Pr.max:52.90 km/h Temperatura:17.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:170 m Kalorie: kcal Rower:Romet Sport
Niedziela, 19 czerwca 2011 | dodano: 19.06.2011

typ podłoża asfalt
pogoda słonecznie
temperatura 17 °C

Drugie podejście do wycieczki w dniu dzisiejszym. Najpierw burza zrujnowała śmiały wypad bo z nieba lunęło. Drugie podejście odbyło się w scenerii odległych wielkich chmur burzowych, które jednak ze względu na porę i zachód słońca nie zdołały w nic groźnego już się rozwinąć. Małe błądzenie w ślepą drogę w Wołowicach i to wszystko.